علوم کاربردی فناوری

صفحه فرود یا صفحه هدف ( Landing Page )

لندین پیج-صفحات فرود-landing page
توسط 14p.ir

why-and-when-I-need-a-landing-page-صفحه فرود یا صفحه هدف ( Landing Page )

 

دانشنامه فارسی ۱۴p.ir  امروز قصد دارد به مساله صفحات فرود یا هدف یا صفحات مقصد که همان Landing Page  است بپردازد البته اصولا صفحات فرود جدید کاملا ریسپانسیو و واکنش گرا می باشد .

در بازاریابی آنلاین، یک صفحه فرود، گاهی اوقات به عنوان یک “صفحه جذب ” و یا “کاوشگر” شناخته شده است، یک صفحه وب تنها که در پاسخ به کلیک کردن بر روی یک موتور جستجو بهینه سازی شده نتیجه جستجو و یا تبلیغات آنلاین به نظر می رسد می باشد که بیشتر توضیح میدهیم منظور چه صفحه ای است .

صفحه فرود یا صفحه هدف ( Landing Page )

صفحه فرود معمولا نمایش داده خواهد شد به کارگردانی کپی فروش است که یک فرمت منطقی از تبلیغات، نتایج جستجو و یا لینک میباشد .

در این نمونه صفحه هدف یا فرود یا مقصد اصولا یک شکلی خاص از نمایش کالا یا محصول یا اپلیکیشن را دارا می باشند .

صفحات فرود اغلب از رسانه های اجتماعی، کمپین های ایمیل و یا کمپین های بازاریابی موتور جستجو به منظور افزایش اثر بخشی تبلیغات مرتبط است.

یعنی در اینگونه صفحات سعی میشود مخاطب را راضی کنند با متنی از فعالیت یا عکس های جذب کننده که این به نفع آن بخشی است که تبلیغات را هدف خود قرار داده و با طراحی صفحات هدف به خواسته خود میرسد و به اصلاح هدف را میزند .

هدف کلی یک صفحه فرود است برای تبدیل بازدید کنندگان سایت به فروش و یا جذب کردن کاربران خاص برای تبلیغات در زمینه ای که به دنبال آن هستند و با این صفحات فرود به مقصد خود نزدیک میشوند .

اگر هدف این است که برای به دست آوردن برتری، صفحه فرود ایجاد کرده باشند این برخی از یک روش برای این گونه بازدیدکنندگان است ، معمولا یک شماره تلفن یا فرم درخواست هم دارند مثل شما را باخبر کنیم یا همان ساب اسکرایپ که ایمیل های مخاطبان را برای تبلیغات یا اطلاع رسانی بعدی داشته باشند .

اگر یک فروش مورد نیاز است، صفحه فرود معمولا با یک لینک برای اینکه بازدید کننده  پس از آن که راضی شد و خرید را انجام بدهد که در این مورد  یک لینک سبد خرید و یا منطقه پرداخت هم دارا است در ایران اصولا اول خرید میشود و بعد پول پرداخت میگردد .

با تجزیه و تحلیل فعالیت های تولید شده توسط URL مرتبط، بازاریابان می توانند از طریق کلیک نرخ و نرخ تبدیل برای تعیین موفقیت یک آگهی استفاده کنید.

بهترین راه جدید توسعه تجارت الکترونیک برای معرفی کالای خاص همین صفحات فرود است .

لندین پیج-صفحات فرود-landing page

 

انواع صفحات فرود

 

دو نوع از صفحات فرود وجود دارد:

مرجع و کاربردی میباشد.


صفحه فرود مرجع

صفحه فرود مرجع اطلاعات است که مربوط به بازدید کننده نشان می دهد. این می تواند متن، عکس، تلفیقی پویا از لینک های مربوطه، و یا عناصر دیگر نشان دهد اصولا این صفحات برای کارهای غیر فروش انجام میگیرند .


صفحات فرود معاملاتی

هدف از این صفحه فرود کاربردی بوده است برای متقاعد کردن بازدید کننده به اقدام با تکمیل یک معامله که طی این فرایند اصولا خرید انجام میپذیرد .

این صفحات فرود که با ارائه یک فرم است که نیاز به پر شدن هم دارد انجام می شود. اطلاعات بازدید کننده مثل اسم و فامیل یا ایمیل یا اطلاعاتی که فروشنده نیاز دارد و کاربر هم در فیلد های مورد نظر آن را تکمیل میکند انجام میپذیرد به منظور اضافه کردن آدرس ایمیل بازدید کننده و این اطلاعات را به یک لیست پستی که مربوط به فروشنده است هدایت میکند و این اطلاعات به عنوان یک چشم انداز به دست آمده جمع آوری میشود.

یک کمپین ایمیل پس از آن می توانید بر اساس پاسخ به صفحات فرود معاملاتی توسعه یافته داشته باشید.

هدف این است که برای گرفتن اطلاعات در همان اندازه در مورد بازدید کننده که ممکن است بعدا برای فروش یا اطلاع رسانی کالای بعدی به آن شخص نیاز داشته باشید را جمع آوری کرده اید .

هدف نهایی این است برای تبدیل بازدید کننده به یک مشتری همیشگی که این مساله هدف نهایی شما می باشد .

 

یهترین صفحه فرود یا صفحه هدف ( Landing Page )

 

 


صفحات فرود از کجا شروع شد

صفحات فرود با مایکروسافت در اواخر سال ۲۰۰۳ نشات گرفته شد ، توسط ادارات IT خودشان به منظور پاسخ به خرید و فروش آنلاین که برای این مساله دفتری هم تشکیل شد .

فرایند خرید خسته کننده و وقت گیر برای همه کسل کننده شده بود، و به عنوان یک نتیجه گیری در تحقیقات به عمل آمده موسسه یو پی اس آمریکا تصمیم گرفته شد برای ساده سازی و ساده کردن فرایند خرید این صفحات فرود انجام گیرد .

ظهور محاسبات ابری و تجارت الکترونیک در سراسر ۲۰۰۹ شرایط ایده آل برای این راه اندازی را بهتر کرد و به رشد این مساله انجامید.

از آن زمان نیاز مشتری تغییر پیدا کرده است و درخواست یکپارچگی با راه حل های دیگر مانند بازاریابی ایمیل، و سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری گشترش پیدا کرده است

با تشکر دانشنامه تصویری فارسی زبانان ۱۴p.ir

 

(Visited 135 times, 1 visits today)
  

درباره نویسنده

14p.ir

یک نفر نظر داده

Leave a Comment